ECC Nederland lanceert nieuwe website

Het Europees Consumenten Centrum heeft een vernieuwde website. Deze heeft niet alleen een fris uiterlijk gekregen, ook zijn er nieuwe tools en teksten aan onze website toegevoegd om u online nog beter van dienst te kunnen zijn.

ECC Nederland lanceert nieuwe website, ECC Nederland

What's new?!

De nieuwe website is een goede weerspiegeling van onze dienstverlening en sluit nu beter aan bij het online gedrag van consumenten. Er is gekozen voor een frisse en persoonlijke uitstraling waarmee consumenten zich kunnen identificeren. Ook zijn er nieuwe teksten toegevoegd in begrijpelijke taal, handige voorbeeldbrieven (tweetalig: Nederlands en Engels) die naar uw persoonlijke situatie kunnen worden aangepast en is de techniek van de site zo ingericht dat u er eenvoudig doorheen kunt navigeren. 

Optimalisatie van onze dienstverlening

ECC: wij streven naar het beste voor u 
We werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening om u van de beste juridische hulp te kunnen voorzien. Het optimaliseren van deze website is daar onderdeel van. Door de inhoud van onze website te verbeteren op basis van o.a. uw zoekgedrag, zorgen we ervoor dat deze steeds relevanter voor u wordt.

What’s next?!

De aankomende periode zullen we nog meer wijzigingen op de website doorvoeren. Zo zijn we een tool aan het ontwikkelen waarmee u binnen enkele stappen online uw klacht over een ondernemer bij ons kunt indienen. Verder zullen er nieuwe thema's aan de website worden toegevoegd en publiceren we wekelijks nieuwsberichten zodat u op de hoogte blijft van het laatste consumentennieuws. Houd onze website in de gaten!

Uw feedback is een cadeautje

Hebt u tips voor het verbeteren van de website of ontbreekt er nog iets? Laat het ons weten! Wij zijn blij met elke vorm van feedback. Stuur een mail naar communicatie@eccnederland.nl t.a.v. L.M. (Linda) van Zanten. Als bedankje ontvangt u van ons een incentive.