Klacht indienen

Wij willen u vragen om eerst de checklist te doorlopen voordat u uw klacht bij ons indient.

Checklist

  • Heeft u een klacht over een ondernemer uit een andere EU-lidstaat, Noorwegen of IJsland?
  • Heeft u het product privé gekocht? Dus niet voor zakelijke doeleinden.
  • Heeft u zelf al per e-mail of brief een klacht ingediend bij de ondernemer?

Kunt u bovenstaande drie vragen met ‘Ja!’ beantwoorden? Mail dan uw klacht naar info@eccnederland.nl

Beoordeling van uw klacht

Om uw klacht zo goed mogelijk te kunnen beoordelen, hebben wij zo veel mogelijk relevante informatie en documenten van u nodig, zoals:

  • Uw gegevens;
  • Gegevens van ondernemer;
  • Duidelijke omschrijving van uw klacht;
  • De door u gewenste oplossing;
  • Kopieën van de overeenkomst;
  • Kopie van het bewijs van betaling;
  • De correspondentie tussen u en de ondernemer.

Hulp nodig

Heeft u hulp nodig bij het insturen van uw klacht of heeft u vragen over de werkwijze van het ECC? Neem dan contact op met onze juristen of bekijk de pagina die uitlegt hoe het ECC werkt.