Contact opnemen met ECC Nederland

Hallo, hoe kunnen we u helpen?

Woont u in Nederland en heeft u een vraag over uw rechten als consument in de EU of een klacht over een buitenlandse ondernemer? Wij helpen u gratis. Neem gerust contact met ons op!

Ik wil een vraag stellen

Vragen stellen doet u via het contactformulier. Een jurist neemt contact op voor persoonlijk advies en informatie.

Ik wil een klacht indienen

Klacht indienen over een ondernemer doet u via het klachtenformulier. Een jurist helpt u bij het oplossen van uw klacht.

Consumentervaringen

Uw consumentenrechten stoppen niet aan de grens. Onze gespecialiseerde juristen helpen duizenden Nederlandse consumenten per jaar met het oplossen van een klacht tegen een buitenlandse ondernemer. U kunt de volgende zijn!

Marieke
Ik had onenigheid met een buitenlandse luchtvaartmaatschappij en leek € 600 armer. Het ECC heeft voor mij bemiddeld en uiteindelijk kreeg ik daardoor het volledige bedrag terug. Enorm dankbaar!
Marieke K.
koffer
Zonder tussenkomst van het ECC geloof ik niet dat dit resultaat ooit was bereikt. De noodzaak van het bestaan van het ECC heeft zich in deze wel bewezen.
Familie Sanders
zittend op de bank
Goede informatie gekregen waar we mee verder konden.
Joep E.
auto italie
Het ECC heeft mij fantastisch en gratis geholpen in een conflict met een Italiaanse ondernemer. Door de tussenkomst van het ECC kreeg ik na een tijdje het volledige aankoopbedrag teruggestort!
Juup W.

Contact opnemen

Lukt het niet om online uw vraag te stellen of klacht in te dienen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers via onderstaande contactmogelijkheden. Twijfelt u of wij u kunnen helpen? Bekijk hier wat we doen

Bel ons (lokaal tarief)

Tussen 09:00 en 12:00 uur, maandag t/m vrijdag.

Mail ons

Binnen 14 dagen een reactie van een jurist. Stuur een e-mail naar:

Schrijf ons

Stuur een bericht naar:

Europees Consumenten Centrum
Postbus 487
3500 AL Utrecht

Media-aanvragen?

Stuur een e-mail naar
communicatie@eccnederland.nl
of kijk op onze mediapagina.